Inpakken - Reisverslag uit Millingen aan de Rijn, Nederland van René Zee - WaarBenJij.nu Inpakken - Reisverslag uit Millingen aan de Rijn, Nederland van René Zee - WaarBenJij.nu

Inpakken

Door: renevanderzee

Blijf op de hoogte en volg René

19 April 2011 | Nederland, Millingen aan de Rijn

Inpakken is iets wat iedereen moet doen als hij of zij een tijdje niet thuis is. Je kan een dagje weg, een weekendje weg een weekje weg, een maandje weg of langer weg zijn van huis. Ik ga zo'n 4 a 5 maanden van huis. Een goede rugzak is dan geen overbodige luxe. Zeker niet als je echt gaat rond trekken. Momenteel weegt ie zo een 15kg, ik kan er nog 5 kg bij instouwen als ik wil. Maar volgens mij heb ik alles wat echt noodzakelijk is. In als het echt niet anders is kan ik nog altijd roeien met de riemen die ik heb.

Ik land 20 april om 10.50 in Edinburgh dan ga ik via Inverness naar Ullapool om te eindigen in Lochinver. Daar zit ik een tijdje bij een guesthouse.
Vervolgens ga ik naar Ierland, via de noord/westkust naar het zuiden. In cork ga ik terug naar Nederland. Wanneer precies? Dat is een goede vraag. Maar ik verwacht eind augustus.

Groet
René

  • 19 April 2011 - 15:52

    Babet:

    Hee René!

    Leuk dat je bijhoudt waar je bent en wat je doet etc. Ik ben heeel erg benieuwd naar je verhalen!

    Heel veel plezier. Geniet ervan!

    Liefs Babet

  • 19 April 2011 - 15:57

    Gitte:

    Reneeeee!

    Heel heel heel veel plezier! Geniet ervan!

    Liefs

  • 19 April 2011 - 18:45

    Claudia:

    Ej René!

    Heel veel plezier en onwijs veel genieten van alles wat je mee gaat maken onderweg!

    Liefs!

  • 20 April 2011 - 06:08

    Iedereen Bij Hubbers:

    René,

    Heel veel reisplezier, geniet van Schotland en Ierland en wellicht zien we je na je reis nog voor een "live"-verslag!

  • 20 April 2011 - 09:47

    Edwin:

    Hey broertje,

    Heelveel plezier in de maandjes dat je weg bent. Slim dat je nog wat ruimte overhad in je tas, uiteraard verwacht ik zoveel souvenirs. Bedankt alvast.

    Hey ik probeerde je vanmorgen nog te bellen maar kreeg je niet te pakken. Ik vond 07.15 uur wel een schappelijke tijd, maar helaas nam je niet op! Nu dus maar zo even een berichtje! Geniet ervan! Time flies!

    Groetuh!

  • 20 April 2011 - 19:26

    Duifje En Mama:

    hoi lieverd!

    het is nu 21:20 voor jou dus 20:20.
    heb je een goede vlucht gehad? we hebben nog gekeken/ gezwaaid naar een vliegtuig van easy jet, maar het kan goed zijn dat jij daar niet in zat!

    inieder geval heel veel plesier en succes

    we houden je verhelen in de gaten!

    hele dikke kus en knuffels van ons

  • 24 April 2011 - 13:13

    Geert-Jan En Janneke:

    Hallo René,

    Hoe is het daar in Schotland? Ook goed weer?
    Goede vlucht gehad? Hier is alles goed, nog steeds weinig te doen haha.

    Het wordt wel weer tijd voor een nieuwe update!

    Groetjes, Geert-Jan en Janneke

  • 24 April 2011 - 19:09

    Johan:

    Hey man,

    Hoe gaat t daar? Hoe bevalt het Guesthouse? ben wel benieuwd naar je eerste verhalen...Geniet ervan de eerste dagen!

    Xje

  • 25 April 2011 - 17:15

    Pap En Mam:

    nou jochie, we zijn net terug van ons paasweekendje, en hadden al gehoord dat je wat geschreven had als je net als ons zo hebt genoten dan is het eerste weekend aardig geslaagd geniet verders en we horen wel weer, liefs en kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Millingen aan de Rijn

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Juli 2011

An Ghaeltacht

12 Juli 2011

No pain, no gain!

17 Juni 2011

Durness, Thurso, Stromness

04 Juni 2011

De Suilven

14 Mei 2011

Ome Guinness
René

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 14280

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 20 November 2015

Kenia, Zuid Afrika en Nieuw Zeeland

20 April 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: